Geoblog.pl    smalltrip    Podróże    Azja 2013    Otago Peninsula

Otago Peninsula

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Dunedin

Otago Peninsula- niesamowicie piękne miejsce. Można tu zobaczyć pingwiny, foki, lwy morkskie i albatrosy w środowisku naturalnym. I za wszystko trzeba bulić kosmiczne sumy!

Jak ktoś chce zobaczyć pingwiny- wystarczy pojechać na jedną z plaż na południe od Oamaru. Więcej na temat takich miejsc można dowiedzieć się i site’ach, w których ludzie są zwykle życzliwi i nie koniecznie chcą nam sprzedać drogą wycieczkę.. Fok jest mnóstwo w okolicy Kaikour i nic nie trzeba płacić.

Podziękowaliśmy tym drogim atrakcjom i delektowaliśmy się przepięknymi, zielonymi wzgórzami Otago Peninsula. Dunedin natomiast oglądaliśmy tylko z okna samochodu, gdyż wiedzieliśmy, że dwa dni później będzie okno pogodowe na zachodnim wybrzeżu w miejscu, gdzie jak sprawdzaliśmy prognozy, prawie cały czas lało, więc musieliśmy przyspieszyć… Druga sprawa, w kraju z tak piękną naturą miasta nie są w centrum naszego zainteresowania, chodź zapewne znalazłoby się kilka ciekawostek, No ale, nie można mieć wszystkiego...