Geoblog.pl    smalltrip    Podróże    Azja 2013    Ho Chi Minh City po raz drugi

Ho Chi Minh City po raz drugi

Wietnam
Wietnam, Ho Chi Minh City

Ho Chi Minh City, duża metropolia, poza muzeum Wojny Wietnamskiej, dla mnie nic ciekawego. W muzeum można zobaczyć wstrząsające zdjęcia ludzi (często kobiet i dzieci) z czasu Wojny Wietnamskiej i z okresu powojennego.

W Ho Chi Minh ugościli mnie Pani Ola i Pan Krzysztof z Krakowa, których poznałem w My Son, a którzy mieszkają w Sajgonie od roku.
I tu chciałem napisać kilka słów na temat spotkanej przeze mnie Pary wspaniałych ludzi przed siedemdziesiątką, których miałem okazję poznać w Wietnamie. Oto przykład osób, które pomimo swego wieku utrzymują świetną kondycję i zdrowie, ponieważ Pan Krzysztof regularnie od wielu lat gra w tenisa, a Pani Ola codziennie pływa 30 minut, a nie oglądają „M jak Miłość” czy „Szymona Majewskiego”!!! Pomimo swego wieku świetnie wyglądają, często podróżują i cieszą się życiem, a nie siedzą w domu narzekając na kolejne niepowodzenia polskiego rządu! Dla mnie niesamowici, godni naśladowania ludzie! Mam nadzieję, że jak w przyszłym roku wrócą do Polski, spotkamy się na piwku, podobnie jak miało to miejsce w Ho Chi Minh City...