Geoblog.pl    smalltrip    Podróże    Azja 2013    Czas na plażę, czas na słońce, czas na szalone imprezy, czas na chill out, czas na wszystko!!!

Tajlandia, Ko Chang

Kolejne miejsce, które można nazwać rajem na ziemi. Za pokój dwu osobowy na Lonely Beach płacimy 100 batów, co oznacza, że na głowę wychodzi jakieś 5 zł. Tak taniego noclegu jeszcze nie miałem poza oczywiści tymi na łonie dzikiej natury, które są za darmo :) )

Wyspa jest przepiękna, a do tego pomimo monsunu miałem piękną pogodę = znowu czułem się jak na Filipinach. Co wieczór pogawędka przy piwie z Backpackerami z całego świata przy muzyce Reggae na żywo, a później impreza, czasem w wielkiej altanie przy plaży zbudowanej z bambusa i przykryta liśćmi palmowymi, innym razem w jednym z hotelów z basenem. Raj, raj, raj – ale muszę stąd uciekać, bo takie codzienne imprezy to nie na mój budżet (nawet pomimo taniego noclegu) i właściwie nie do końca mój styl podróżowania. Ale jeśli ktoś się wybiera na wakacje, to Ko Chang jest ekstra, ale tylko Lonely Beach – pozostałe plaże są drogie i jest tam pełno snobów i bogaczy, którzy wieczór zaczynają od Jack Daniels’a i śpią w hotelach z łazienkami w pokoju, telewizją satelitarną i Spa w cenie.

Jeden dzień poświęciłem na objechanie całej wyspy na motocyklu z chłopakami, a wieczór skończyliśmy na Long Beach, gdzie nie było kompletnie nikogo, więc rozpaliliśmy ognisko, rozstawiliśmy mój namiot i po wieczornych pogawędkach przy małym piwku poszliśmy spać za free. W nocy trochę lało, ale namiot dał radę :) .

Kolejne wspaniałe doświadczenia z kolejnego wspaniałego miejsca w Azji południowo-wschodniej :)